www.noclegi-tatry.pl

Pod tym adresem internetowym (www.noclegi-tatry.pl) możemy za DARMO przygotować dla CIEBIE stronę, która zdobędzie Ci klientów.

Często zadawane pytania

1. Jakie domeny można wynająć?

Wynajmowane serwisy znajdują się pod tak zwanymi domenami generycznymi, czyli takimi, które są złożone ze fraz kluczowych, najczęściej wpisywanych przez użytkowników potrzebujących usług lokalnych, kosmetyczka Gdynia, księgowa Łódź. Takie domeny znacznie łatwiej zapamiętać, a strony z takimi adresami są prostsze w optymalizacji pod wyszukiwarki.


2. Nie znalazłem domeny dla swojej firmy? Co możecie dla mnie zrobić?

Napisz nam, jaki jest główny profil Twojej działalności, a wynajdziemy na pewno odpowiednią domenę, zawierającą najlepsze frazy kluczowe. Po prostu skontaktuj się z nami!


3. Posiadam już swój serwis internetowy, po co mi kolejna witryna online?

W sieci od przybytku głowa nie boli, pod warunkiem, że wszystko robione jest z rozsądkiem. Dlatego rekomendujemy posiadanie dwóch, nawet kilku serwisów WWW.


4. Ile kosztuje przedłużenie domeny?

We współpracy z nami takie formalności nie istnieją! Klient uiszcza tylko miesięczny abonament za serwis, w którym zawiera się także przedłużenie domeny, hostingu i innych kwestii, którymi nie musisz się martwić. Żadnych dodatkowych opłat za rok z góry, żadnych innych formalności na głowie. Jedynie miesięczny abonament.


5. Jak piszecie tekst dla serwisów klientów?

najistotniejszym elementem strony internetowej są jej treści, a właściwie ich struktura i język. By zatem stworzyć teksty, musimy mieć jak najwięcej wiadomości o Twojej działalnośći. Tylko w taki sposób wynajdziemy sprawy, które zaintrygują przyszłych odbiorców. Służy nam do tego wypełniona przez Ciebie ankieta. Resztę zrobimy sami: piszemy treści, by były ciekawe dla czytelników, ale i spełniały wymogi optymalizacji strony w Google. Zapewniamy teksty dostosowane do stylu Twojej działalności, zalety marketingowe i poprawność językową.


6. Skąd czerpiecie prezentowane na serwisach ilustracje?

Stosujemy zdjęcia z największych internetowych stocków zdjęć. Naturalnie możesz dostarczyć naszej firmie swoje zdjęcia, pod warunkiem że masz do nich pełne prawa autorskie, oraz mają odpowiednią jakość.


7. Co mogę zmienić w wykonanym dla mnie serwisie internetowym?

Dajemy klientowi wykonaną przez nasz zespół stronę internetową z prośbą o potwierdzenie odbioru. Masz 10 dni roboczych na przekazanie wszelkich uwag. Bezpłatnie skorygujemy serwis.


8. Dla kogo jest ta oferta?

Pracujemy głównie (choć nie tylko) dla małych i bardzo małych firm, działających na określonym obszarze geograficznym (np. miasto). Bardzo znaczącą grupę naszych klientów stanowią także lekarze. To właśnie tego typu firmy zazwyczaj potrzebują pomocy w markeitngu, ponieważ najczęściej nie zatrudniają specjalistów.


9. Czy zawsze muszę wynajmować domenę od Headway?

Klient może zaproponować własny swojego serwisu, który my zarejestrujemy lub przejmiemy. Headway zawsze musi być abonentem adresu strony.


10. Czy mogę ustawić inną domenę na wynajmowaną stronę?

Tak, jest to możliwe. Chętnie wytłumaczymy, jak to prosto zrobić.


11. Kto jest autorem treści na serwisach?

Za opracowanie tekstów na strony internetowe dla naszych klientów odpowiada profesjonalna redakcja, złożona z copywriterów – to specjaliści od wymyślania przekazów promocyjnych z przeznaczeniem do Internetu.


12. Jak mogę zgłaszać zmiany na serwisie?

Gdy tylko potrzebujesz uzupełnień na swojej stronie, napisz mail do swojego opiekuna klienta lub po prostu na ogólny adres mail: kontakt@headway.pl.


Wiele firm jest już z nami!